NYHET! Vi skickar levande snäckor. Klicka här!

Search

 

Köpvillkor

Kontakta oss

Har du frågor eller behöver komma i kontakt med oss?

Följ oss på Sociala Medier

Hitta svaret på din fråga

Vanliga problem och lösningar

Om du inte mottog ett mejl i samband med din beställning, kan det vara värt att kolla i din skräppost. Kolla även under mappen ”kampanjer” och ”socialt” då dessa mejl kan hamna där ibland. Om du inte hittar mejlet, skicka ett meddelande till oss nedan med namnet du angav i din beställning, så skickar vi ut ett nytt mejl till dig. 

 

Om du mottar en skadad produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 48 timmar efter att du har fått din beställning. Ta kort på kartongen och innehållet och skicka till oss på mejl. Vi kommer att hjälpa dig med en återbetalning eller byte. För växter behöver du anmäla skadan inom 5 timmar från att du hämtat ut ditt paket. 

När din beställning har skickats får du en spårningslänk via e-post för att enkelt följa din leverans.

Tänk på att detta mejl endast kommer när din order är färdigbehandlad och lämnat vårt lager. Kontakta oss nedan om du har frågor om en lagd beställning och dess status. Du kan också logga in på mina sidor och se status på din beställning. 

Leveranstiden varierar beroende på din plats och lagertillgång. Vanligtvis får du din beställning inom 3-7 arbetsdagar. Vi får växtleveranser löpande under veckan, så fort vi har din beställning i lager skickas denna till dig. 

 

Ja, vi erbjuder 14-dagars öppet-köp. Produkter som inte har använts och är i originalförpackning kan returneras för återbetalning eller byte. Växter kan inte returneras då dessa är färskvara. Växter kan tyvärr inte avbeställas efter att beställning lagts. 

Om du vill ändra eller avboka din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Vi kan hjälpa till om beställningen inte har skickats. Växter kan oftast inte avbeställas, då många av dessa beställs löpande, men kontakta oss så ser vi om det går att lösa. 

 

Om du betalar med kort, kontrollera att kortet är öppet för köp på internet, kontrollera också ditt saldo. 

I det fall du betalar med Klarna och betalningen nekas, behöver du tyvärr välja ett annat betalsätt, detta är utom vår kontroll. 

Om du inte kan betala på hemsidan, skicka ett meddelande till oss nedan så kan vi skicka ut en betallänk till dig. 

Om du glömmer att använda en rabattkod vid kassan, kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. 

Behöver du fortfarande hjälp?

Vi har ingen telefonsupport i nuläget.
Det går dock fint att skicka ett mejl till oss på adressen nedan.
Så återkommer vi så snart vi kan!

Fri frakt till hela Sverige

För beställningar över 899kr

Säkra leveranser

Levande garanti vid ankomst

Säkra betalningar

Mastercard / Visa / Swish

Levande sortiment

Nya erbjudanden varje vecka

0
    0
    Kundvagn
    Din kundvagn är tomTillbaka till butiken